»Prevozniki mislimo, da lokalni promet pomeni vse tiste, ki imajo začetek poti od Šempetra naprej do Podnanosa, in ti bodo imeli pravico uporabljati regionalno cesto za tovorni promet.«
»Podobno kot če bi mene vprašali, zakaj se vsak dan iz Koroške z avtomobilom vozim v Ljubljano, ker druge alternative ni. V Šentilju tovornjak naložiti na vlak in ga voziti po Sloveniji, je nerentabilno.«
»Za razliko od Evrope, kjer je to povprečje 15, mogoče 20 odstotkov, tako da Slovenske železnice (SŽ) seveda potrebujejo modernizacijo, povsod, kjer je en tir, potrebujemo še drugega.«
»V zadnjih mesecih je prometna pretočnost na slovenskih avtocestah močno upadla. Čeprav se turistična sezona še ni začela, se že zdaj vsakodnevno spopadamo z velikimi zastoji, ki niso posledica povečanja obnovitvenih in vzdrževalnih del niti prometnih nesreč.«
»Predlagam, da se v obdobju med 15. junijem in 30. septembrom za vožnjo po avtocestah v Sloveniji v nočnem času, torej med 21. in 6. uro zjutraj, zniža cestnina za tovorni promet za 50 odstotkov in enako pri nakupu tedenskih vinjet za osebna vozila, ki bodo uporabljene v tem časovnem obdobju.«
»Delo je potekalo nemoteno, tako rekoč na vseh terminalih, tudi za praznik 27. aprila smo delali. Dejstvo je, da smo s takšnimi razmerami soočeni vedno po državnih praznikih.«
»Z ukrepom omejitve prometa smo izboljšali pretočnost tovornega prometa in dolgoročno prevoznikom omogočili zmanjšanje stroškov, ki bi sicer daljši čas nastajali zaradi nepretočnosti.«
»Navedeno omejitev tovornega prometa smo skrajšali za več kot 13 ur od napovedane zapore. Stanje preobremenjenosti železniškega omrežja je nastalo zaradi zapor v tujini, ki so posledica del na njihovih omrežjih.«
»Čeprav so bile v zgoraj omenjenih zaporah na našem omrežju sprva načrtovane popolne zapore, so Slovenske železnice organizirale, da teh ni bilo in je bil zaprt samo en tir določen del dneva, železniški promet je tako vseeno potekal v zmanjšanem obsegu.«
»Nadomestni avtobusni prevozi so najbolj optimalna rešitev v primeru del na železniškem omrežju. Verjamemo pa, da je vsako prestopanje za potnike moteče, zato se jim za nevšečnost opravičujemo.«
»Danes govorimo o cenah z Daljnega vzhoda do Kopra, cene se gibljejo tudi do 15.000 dolarjev za 40 čevljev dolg zabojnik, medtem ko so bile pred enim letom od dva do tri tisoč.«
»En kup manjših starejših ladij je šlo v razrez. Nove ladje bodo prišle na trg v naslednjih dveh, treh letih in dejansko je pomanjkanje ladijskega prostora tisti glavni dejavnik, ki določa cene na trgu.«
»Danes so vsi urniki odhodov in prihodov popolnoma porušeni, tako da nihče več ne ve, ne kdaj blago pride ne kdaj bo blago dostavljeno do končnega prejemnika.«